dimarts, 5 d’abril de 2016

Crònica Fira Scrap+ Sitges'16

Avui escric a títol personal, perquè intentar plasmar el que és la fira amb una visió general és molt difícil…

Com cada any, des de fa 3 anys, tinc una data molt senyalada al calendari… LA FIRA, Scrap+ Sitges.

És “La Fira d’scrap” a la que ningú vol faltar. Aprop de casa, Aprop del mar, només d’scrap i..gratuïta!

 Fins ara sempre m’havia fet mal temps, i tot i que durant la setmana no pintaven gaire bé les previsions, ens va fer un dia fabulós de sol i caloreta ( jo vaig anar dissabte).

Aquest any per mi era una fira ben especial, no sabia si podria estar gaire estona perque depenia del que una bebè de 6 mesos volgués, però ella com una bona futura scrapera estava “como pez en el agua”. Suposo que tantes coses per veure, tants colors, tothom dient-li cosetes, doncs ella estava “en su salsa”.


La localització era la mateixa de sempre: La fira amb els estands i les presentacions a La carpa, i els tallers i exposicions a l’edifici Miramar. Aquest any la novetat era a l’espai del fòrum, més gran i amb molta capacitat, això sí, a les presentacions no hi cabia ni una agulla.
Totes les botigues importants d’scrap hi eren allà, crec que no vaig trobar a faltar cap. No voldria destacar a una per sobre de les altres, perque realment he de dir que no vaig remenar gaire entre els stands. Volia només 4 coses, veure novetats, cares conegudes i viure l’ambientillu.

Vaig poder saludar a la Irene d’Stampam, a la Lorena i la Katia de Siame, a la Lara i l’Ingrid d’Scrapshu, a la Leti i la Lorena de Gigi et Moi, a la Marisa Bernal, a Fimiki, a la Sheila de La Vida en Scrap, a la Carmen de Komola... i per vergonya, no ho vaig fer amb més stands, que ens havien dit que ens passesim a saludar.
 

Com totes les “peres” del grup de Trobades que vam anar per la fira, portàvem la xapa corporativa. La gran majoria de nosaltres vam anar el dissabte, en família, en parella, amb amigues…, i ens vam trobar en algun moment del dia per immortalitzar el moment.


Vaig poder anar a les presentacions d'Elena Roche ( molt instructiu el tutorial de com utilitzar la seva nova col·lecció de papers. La veritat és que em van sorprendre, perque són molt més que “cartolines de colors” com jo pensava…) La presentació de Meli Melo també va ser interessant, per sort, com era hora de dinar, estava millor d’aforament. Però LA PRESENTACIÓ, va ser la de GigiEtMoi, quina dona més “dixaraxera!” quins riures, i per descomptat, quina col.leció de papers tan alegre, versàtil i divertida. La pena va ser que no vaig arribar a temps a veure com la Marisa Bernal ensenyava a tunejar la bossa de la Fira, i va ser una pena, perque tot el que passa per les seves mans acaba sent una obra d’art i sempre s'apren moltíssim.




I així, entre somriures, solet, i material scrapero va passar un altra Fira. Ara tocarà esperar un any més. Per sort, un cop al mes , a les trobades, ens reunim per fer vida social scrapera que ja és totalment imprescindible per moltes de nosaltres.



Noèlia Vicent

-Trobades Scraperas

2 comentaris :

  1. Una cronica genial!!! Nomes afeguir, en el meu cas q tot i no poder estar-hi gaire a la fira va ser fantastic i gracies a les "peres" vsig passar una tarda fantastica!!! Feia temps q no reia tant!!!sou el millor!!!
    Montse

    ResponElimina
  2. Una cronica genial!!! Nomes afeguir, en el meu cas q tot i no poder estar-hi gaire a la fira va ser fantastic i gracies a les "peres" vsig passar una tarda fantastica!!! Feia temps q no reia tant!!!sou el millor!!!
    Montse

    ResponElimina